Abonnementsbetingelser for leje af Recovery Boots

Abonnementsbetingelser for leje af Recovery Boots

Bindingsperiode

Du kan til en hver tid opsige dit abonnement. Se opsigelse for at læse mere.

 

Opsigelse

Abonnementer skal opsiges med en måneds varsel til udgange den dato hvor du har modtaget maskinen. Det vil sige at har du modtaget maskinen den 10. maj, skal vi have opsigelsen senest den 10. maj, og dine støvler skal være os i hænde den 10. juni. Modtager vi opsigelsen f.eks. den 12. maj skal støvlerne være os i hænde den 10. juli.

Vi skal modtage din opsigelse pr. e-mail og bekræfte modtagelsen. Mails vedr. opsigelse sendes til: kundeservices@optimasport.dk

 

Prisjustering

Vi forbeholder os retten til årligt at rette prisen for abonnementet i forhold til forbrugerprisindekset, uden forudgående varsling.

 

Fortrydelsesret

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til kundeservices@optimasport.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

 

Fortrydelsesret på abonnementet

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, vi har lavet aftalen.
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra aftaledagen til at give os besked om, at du vil fortryde. Du kan sende en mail til (indsæt mailadresse) eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i betingelserne.

 

Tilbagebetaling på abonnement

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage.

Har du givet dit samtykke til, at leveringen kan gå i gang, og ønsker du alligevel at fortryde, skal du dog være opmærksom på, at vi vil opkræve en rimelig betaling, for den del af abonnementet, der allerede er leveret. (Beløbet opgøres pr. dag abonnementet har været gældende).

 

Tilbagebetaling af depositum

Du får dit depositum tilbage betalt når vi har modtaget produktet retur.  Vi forbeholder os retten til at trække dig i depositum, såfremt produktet er beskadiget svarende til et beløb på den værdiforringelse som varen har fået.

Aflevering af udstyr, skal ske indenfor åbningstider, eller efter aftale med personale. Alt udstyr skal behandles med respekt. Derfor skal udstyret også afleveres, i samme stand som ved udlevering. Dette betyder at udstyret skal være funktionsdygtig og rengjort.

 

Hvis der er noget galt med abonnementet

Hvis du ikke er tilfreds med abonnementet kan du kontakte os på (indsæt tlf. eller mail).
Købelovens mangelsregler gælder ikke for abonnementer.
Om du har 2 års reklamationsret efter reglerne i købeloven afhænger derfor af, hvad der skal leveres i henhold til abonnementsaftalen.

 

Træk på dit kort

Du kan til enhver tid tilbagekalde din tilladelse til, at vi trækker et beløb på dit kort.

Du kan også gøre indsigelse vedrørende ”uautoriserede debiteringer” over for din kortudbyder, dog senest 8 uger efter debiteringen, med mindre andet fremgår af din aftale med kortudbyderen.

Abonnementsbetingelserne er senest opdateret d. 11.12.2020

 

Firmainformation

OptimaSport ApS

Medeavej 21

7100 Vejle